29/03/2024
تشخیص ترکیدگی لوله شیراز

علت و تشخیص ترکیدگی لوله شیراز + شماره تماس و آدرس

نشت یاب در شیراز چه کاری انجام میدهد؟

زمانی که در جایی از ساختمان نم و رطوبت مشاهده کردید، فشار آب ساختمان کم شده بود و یا اینکه قبض آب به صورت غیر عادی افزایش پیدا کرد باید به نشتی آب در جایی از منزل شک کنید. برای رفع این موضوع می توانید با متخصص نشت یابی تماس بگیرید تا محل ترکیدگی لوله را پیدا کنید. در جدول زیر لیست مراکز تشخیص ترکیدگی لوله شیراز ارائه شده است که می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

لیست مراکز نشت یابی در شیراز

ردیف نام مرکز آدرس شماره تماس
1 شرکت نشت یابی جنوب شیراز، حدفاصل بیمارستان فرهمند فر و سر عفیف آباد، سمت راست، جنب بانک توسعه
قصردشت
شیراز، بلوار امیرکبیر
خیابان خاکشناسی
09171116855
07136292957
09171116855
07136316431
09176052331

علت ترکیدگی لوله در ساختمان ها چیست؟

یکی از مهم ترین علل ترکیدگی لوله ها جنس ضعیف و بی کیفیت آن ها است. برای اینکه این اتفاق هرگز برایتان پیش نیاید ضروری است که از لوله های با کیفیت و بادوام استفاده کنید. لوله آب 5 لایه بهترین گزینه است. جنس این نوع از لوله ها بسیار بهتر از لوله های پلاستیکی و آهی است؛ اما فردی که قرار است با این لوله ها کار کند حتما باید آموزش دیده و مجرب باشد تا مشکلی پیش نیاید. توجه کنید که به غیر از جنس لوله ها سایر اجزاء دخیل در لوله کشی نیز باید با کیفیت و بادوام باشد مثل آب بند، واشر و …

همچنین در بعضی از مواقع ممکن است این لوله ها در زمستان و یا تابستان بخاطر گرما و سرمای شدید و عایق بندی نامناسب دچار ترک و ترکیدگی شوند.

تشخیص ترکیدگی لوله شیراز

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

پیدا کردن جای دقیق ترکیدگی لوله همیشه امکان پذیر و مقدور نیست. گاهی اوقات شما باید جای زیادی از کف منزل تخریب و خاک برداری کنید تا محل دقیق ترکیدگی را پیدا کنید. برای اینکه بتوانید جای دقیق ترکیدگی لوله در ساختمان و یا منزل را تشخیص دهید نیاز به دستگاه مخصوصی دارید که فشار زیاد آب را در محل مورد نظر پیدا کند. دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله با بررسی دقیق میزان رطوبت محل ترکیدگی لوله را به راحتی پیدا می کند.

جنس لوله، میزان ترکیدگی و میزان فشار آب سه عامل مهم در تشخیص ترکیدگی لوله با استفاده از دستگاه است. در حقیقت این دستگاه با بررسی صدای جریان آب می تواند بدون تخریب محل مورد نظر را پیدا کند.

نشت یابی شیراز

دستگاه نشت یاب شیراز

ترکیدگی لوله ها یک اتفاق رایج در ساختمان ها است که امروزه به طور زیاد اتفاق می افتد. در گذشته حتما نیاز به تخریب محل برای تشخیص بود؛ اما امروزه دیگر نیازی به صرف هزینه های زیاد و هنگفت برای این موضوع نیست و می توانید به راحتی و با این دستگاه محل دقیق را پیدا کنید. شماره تلفن مراکز تشخیص ترکیدگی لوله شیراز یک در جدول بالا درج شده است و می توانید با متخصصین این حوزه تماس بگیرید و از طریق مشاوره تلفنی نیز در این زمنینه راهنمایی بگیرید و بعد از آن اگر مشکل حل نشد و متخصص در محل حضور پیدا می کند.

دستگاه چاه یاب فاضلاب در شیراز

در زمان ساخت خانه ها معمولا با علامتی بر روی کاشی ها مشخص می کنند که دقیقا زیر کدام کاشی چاه فاضلاب وجود دارد. متفاوت در تعدادی از این خانه جای دقیق جای فاظلاب مشخص نیست. دستگاه های چاه یاب فاضلاب به راحتی شما را در پیدا کردن چاه فاضلاب برای تخلیه کمک میکند.

هزینه تشخیص ترکیدگی لوله

مسلما برای خدمات فنی نمی توان هزینه مشخصی تعیین کرد. به صورت کلی هزینه تشخیص ترکیدگی لوله در شیراز به عوامل متفاوتی مثل میزان مهارت فرد متخصص، مدت زمانی که صرف می شود، تجهیزات مورد استفاده و اعتبار شرکت بستگی دارد. اگر بخواهیم از اعداد و ارقام برای هزینه ها استفاده کنیم باید بگوییم هزینه حدود 300 هزار تومان تا 2میلیون تومان متغیر خواهد بود.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *