16/04/2024
نقاشی ساختمان چیست؟

نقاشی ساختمان چیست؟

نقاشی ساختمان چیست؟

یکی از راه زیبا سازی و مرتب کردن دیوارهای خانه و محیط کارتان نقاشی ساختمان می باشد. شما به پرداخت کمترین هزینه می توانید با سلیقه خودتان ، خانه تان را زیبا کنید و محیط اطراف را هر طور که می پسندید تزیین کرده و رنگ های مورد علاقه تان را به کار ببرید.

انواع رنگ های ساختمانی چیست؟

مراکز نقاشی ساختمان در شیراز و سایر مناطق از انواع رنگ های زیر استفاده می کنند:

  • رنگ پلاستیک
  • رنگ روغن
  • رنگ مولتی کالر
  • رنگ بلکا
  • رنگ پتینه
نقاشی ساختمان چیست؟

نقاشی ساختمان چیست؟

رنگ روغن چیست؟

رنگ روغن همیشه جزء یکی از محبوب ترین رنگ های ساختمانی محسوب می شده است و از رنگ روغن برای نقاشی در و پنجره استفاده می شده است. رنگ های روغن به سه دست براق، مات و نیمه مات تقسیم می شود. زمان استفاده از این رنگ بهتر است که افراد سالخورده و بیمار و کودکان در محیط نباشند به این دلیل که بوی این رنگ ها برای افراد مناسب نمی باشد.

رنگ پلاستیک چیست؟

یکی از قدیمی ترین رنگ های مورد استفاده در نقاشی ساختمان رنگ پلاستیک می باشد که هم استفاده از آن راحت می باشد و ماندگاری آن بالا می باشد.

رنگ بلکا چیست؟

رنگ بلکا از پنبه استفاده شده و نوعی پوشش سلولزی می باشد که به جای کاذغ دیواری از آن استفاده می شود و هم این که مقرون به صرفه تر نیز می باشد و همچنین قابل شستشو است و ترک نمی خورد.

رنگ مولتی کالر چیست؟

از رنگ مولتی کالر میتوان بر روی سطوح استفاده کرد و به نوعی ایرادات کار را با آن پوشانید.این رنگ در برابر گرد و غبار و دود بسیار مقاوم است و در مکانهای بسیار شلوغ با کمترین هزینه از رنگ های مولتی کالر استفاده کرد.لازم به ذکر است که این رنگ هیچ بوی بدی ندارد.

رنگ پتینه چیست؟

این رنگ به فرد این اجازه را میدهد که هر سطحی را که دوست داشته باشد طراحی کند و نسبت به دیگر رنگ ها بسیار مقاوم است و دیرتر کثیف میشود.

نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان

ممکن است شما یک فرد را برای سفارش نقاشی خانه خود در نظر بگیرید یا این که به سراغ شرکت های خدماتی رفته و  از آنها درخواست ارائه خدمات داشته باشید. در لینک ثبت شده شما می توانید بهترین اطلاعات در مورد تمامی خدمات ارائه شده توسط شرکت های خدماتی را مشاهده کنید.

قیمت نقاشی ساختمان چقدر است؟

  • حداقل قیمت هر متر رنگ روغن 25000 هزارتومان می باشد و حداکثر 40000 هزارتومان است.
  • حداقل قیمت هر متر رنگ پلاستیک 15000 هزارتومان می باشد و حداکثر 30000 هزارتومان است.
  • حداقل قیمت هر متر رنگ مولتی کالر 25000 هزارتومان می باشد و حداکثر 45000 هزارتومان است.
  • حداقل قیمت هر متر رنگ بلکا 20000 هزارتومان می باشد و حداکثر 30000 هزارتومان است.
اشتراک‌گذاری

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *