29/03/2024
شارژ گاز کولر خودرو شیراز

شارژ گاز کولر خودرو شیراز + شماره تماس و آدرس

شارژ گاز کولر یکی از موارد ضروری خودرو است که برای چکاپ و بررسی هر از چند مدت باید به مراکز مربوطه مراجعه کنید. در ادامه لیست بهترین مراکز شارژ گاز کولر خودرو شیراز به همراه شماره تماس و آدرس معرفی شده است.

لیست مراکز شارژ گاز کولر خودرو شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 شارژ تخصصی خودرو شیراز، خیابان غدیر، کنارگذر زینبیه 09038434888

بهترین نمایندگی گاز کولر خودرو در شیراز

در جدول بالا لیست مراکز معتبر برای شارژ گاز کولر ماشین در شیراز معرفی شده است که برای پر کردن گاز ماشین می توانید به این مراکز مراجعه کنید. در هنگام پر کردن گاز کولر، سرویسکار از شما هزینه ای را دریافت خواهد کرد. همچینی بهتر است تعویض روغن اتومبیل را سر موقع انجام دهید که برای این کار می توانید به مراکز تعویض روغنی های شیراز مراجعه کنید.

شارژ گاز کولر خودرو شیراز

هزینه پرکردن گاز کولر اتومبیل در شیراز

هزینه پر کردن کولر به دو صورت دریافت می شود : یک: اگر خودرو شما هنوز گارانتی داشته باشد می توانید به نمایندگی مربوطه مراجعه کنید و درخواست پر کردن کولر بدهید . در این صورت هزینه ای که دریافت می شود بسیار ناچیز خواهد بود. دو: اگر ماشین شما گارانتی نداشته باشد به طورر میانگین باید هزینه ای بین 300 تا 400 هزار تومان پرداخت کنید.

شارژ گاز کولر ماشین در محل

اگر برایتان مقدور نیست که به نمایندگی و تعمیرگاه های خودرو در شیراز مراجعه کنید می توانید درخواست تعویض و یا پرکردن گاز کولر خودروهای ایرانی و یا خارجی در محل را داشته باشید. در این صورت هزینه بیشتری از شما دریافت خواهد شد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *