25/04/2024
واکس و پولیش خودرو در شیراز

واکس و پولیش خودرو در شیراز

پولیش خودرو شیراز

در شهر شیراز پولیش انواع اتومبیل به راحتی صورت می پذیرد و شما می توانید برای لک گیری و براق شدن اتومبیل خود به تعمیرگاه ها و مراکز مجاز سر بزنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در این مورد به دست آورید. لیست بهترین مراکز واکس و پولیش خودرو در شیراز در این جا به همراه شماره تماس و آدرس معرفی شده است.

بهترین مراکز واکس و پولیش خودرو در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1
مرکز تخصصی دیتیلینگ اتو کلینیک شیراز شیراز ، فرهنگ شهر، روبروی خیابان شهید کسایی 09174444317​
2
مت کار
خدمات آنلاین خودرو در محل
شیراز، خلدبرین، روبروی پارک خلدبرین، نبش کوچه 14، طبقه 3 07136102
09170558844
3
وایلنت کار
دیتیلینگ و احیای رنگ خودرو
شیراز، میدان اطلسی، بلوار هجرت، نبش کوچه 13 09170014310

واکس و پولیش خودرو چیست

پولیش خودرو عبارت است از مایعی که خط و خش های احتمالی را از روی بدنه ماشین حذف کرده و ماشین را براق و زیبا جلوه می دهد. این مایع از مواد ساینده تشکیل شده که یک لایه نازک را از روی رنگ بدنه ماشین برداشته و به وسیله این کار خط و خش ها از بین می روند. واکس ماشین نیز نوعی واکس چسبی می باشد که لایه ای محافظ را روی رنگ خودرو ایجاد نموده و بدین ترتیب باعث شفاف تر شدن و صیقلی شدن ماشین می گردد. واکس و پولیش هر دو برای براق کردن بدنه ماشین ها استفاده می گردند اما نحوه عملکرد آنها با یکدیگر متفاوت می باشد. همچنین برای مشاهده لیست مراکز سرامیک خودرو در شیراز می توانید روی لینک کلیک کنید.

واکس و پولیش خودرو در شیراز

هزینه پولیش خودرو در شیراز

باید بدانید که قیمت پولیش خودرو از موارد دیگر مثل کاور کردن خودرو مناسب تر بوده و شما هزینه کمتری را متقبل می شوید. البته به طور کلی باید گفت که هزینه پولیش بستگی به مواد استفاده شده در پولیش و انواع مختلف آن دارد. همچنین این هزینه بستگی دارد به این که خودرو شما چقدر آسیب دیده و تا چه میزان به پولیش احتیاج دارد. این هزینه را پولیش کار پس از بررسی کردن و معاینه ماشین به شما اعلام خواهد نمود. البته پولیش خود رو بیشتر برای لکه گیری بدنه ماشین و ترمیم رنگ خودرو انجام می گردد. در حالی که واکس خودرو یا واکس داخل ماشین و واکس بدنه ی خودرو برای براق تر کردن داخل و بدنه ی خودرو مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای واکس و پولیش خودرو

همانطور که قبلا اشاره گردید واکس و پولیش خودرو باعث برق انداختن و شفاف تر شدن بدنه خود رو شده و همچنین خط و خش های کوچک و زخم های سطحی و غیر عمیق بدنه ماشین را محو می نمایند. با این کار نیازی نیست که برای چند خط و خش کوچک، اتومبیل را به دست نقاشان بسپارید.همچنین باقی ماندن فضله پرندگان و نیز حشرات مرده بر روی بدنه ماشین باعث آسیب رساندن به رنگ ماشین شده که در چنین مواردی، پولیش و واکس بدنه ی خودرو، چاره ساز خواهند بود.

پولیش ماشین چقدر طول میکشد

پولیش خود رو بیشتر از یک روز به طول نمی انجامد و شما می توانید اتومبیل خود را به دست پولیش کار سپرده و برای انجام کارهای خود، آنجارا ترک نمایید. پس از اینکه برگشتید اتومبیل براق شده و زیبای خود را مشاهده کرده و از آن لذت خواهید برد. همچنین بهتر است برای گرفتن نتیجه ی بهتر در طول سال دو و یا سه بار به پولیش اتومبیل خود اقدام ورزید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *